Seviye
Sermaye
Sicil
12k dan egemenlik tankı alınır ( full güç ) ❗250 t den alınır ❗
Kabul edersen ki sana da alırız mekan sıkıntı yok yani oyun için mekan için kalp kırmam ben
Divriği ve alemcilsrde ki başkanlar dostumuz tanıyoruz birbirimizi o yüzden orayı secmedik
Yok oyunu silmeni istemeyiz hiç birimiz oyun adı üstünde kalp kırmayi gerek bulmuyorum biz mekan alınca siz geri almak istediniz bizde tekrar karşılık vermek istedik bunun yanında dişli gördük sizi
Biz toplasan 5 kişiyiz Kudüsü kaç kişi koruyor hepsi zengin insanlar kime gücümüz yetsin yarın bugün mekan bırakırsak sana yardıma gelirim sana da haber veririm ödesiriz çok kasma bu durumu
İstanbul sende kalsın o vakit almıyoruz
Estağfurullah ego gostermiyoruz oyun bu konseyin amacı savaş acip mekan almak ben gidip teşkilatı mahsusaya kafa tutamam konsey için gücümün yettiğini alıyorum sadece
12 x sancak için taktık konseyle ilgisi yok
Terk edersek daha iyi mekan almak için terk ederiz elbet ama sen bosta mekan almak istersen sana da destek veririz elbette
Hatta hiç güçlü değiliz de diyebilirim daha gelişiyoruz bizde
Kudüs ü alacak kadar da güçlü değiliz ama
Konsey bu ekipsiz olmuyor ki mekan alınır verilir
Ne ayıp naptık ki
400 den 2 k elmas satılır
Yaz zorro bize alırız